شناسهٔ خبر: 133179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز مطرح کرد؛

بیش از ۶ هزار نفر در سال گذشته توسط ناوگان جاده‌ای مهریز جابه‌جا شدند

باغبان رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز گفت: بیش از ۶ هزار نفر در سال گذشته توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مهریز جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، علی‌محمد باغبان در رابطه با اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز اظهار کرد: در سال گذشته رویه آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور یزد- کرمان و بالعکس مرمت شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات شاخص در زمینه تعمیر و بهسازی راه‌های مواصلاتی می‌توان به بهسازی و روکش آسفالت محور مهریز- یزد به طول ۲۵ کیلومتر اشاره کرد.

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز اتمام عملیات اصلاح پیچ بادامک تنگ چنار با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۱۰۰ درصد پیشرفت را مهم‌ترین پروژه‌های انجام‌شده شهرستان مهریز در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: یکی مصوبات سفر مسئول ارشد استان به مهریز در سال گذشته روشنایی محور مهریز یزد بوده است که این پروژه در سال جاری شروع خواهد شد.

باغبان با اشاره به وقوع سیل سال گذشته در شهرستان مهریز و خساراتی که به راه‌های این شهرستان زده شد، اظهار کرد: تاکنون ۸۰ درصد خسارت سیل در شهرستان مهریز جبران شده است.

وی میزان بار جابه‌جاشده توسط ناوگان جاده‌ای شهرستان مهریز در سال گذشته را ۱۱۲.۰۹۰ مورد عنوان کرد و افزود: از لحاظ وزنی در سال گذشته ۲ میلیون و ۸۴ هزار و ۳۷۰ تن جابه‌جا شده است.

این مقام مسئول افزود: همچنین تعداد مسافر جابه‌جا شده توسط ناوگان جاده‌ای شهرستان در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶ هزار و ۱۲۲ نفر در قالب ۳۹۲ سفر بوده است.

برچسب‌ها: