شناسهٔ خبر: 133184 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

میز خدمت، نماد مردم‌داری جمهوری اسلامی

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: میز خدمت با فراهم‌کردن امکان دیدار مستقیم ارباب رجوع با مدیران کل و روسای سازمان ها، به نماد مردم‌داری جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اروجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان در برنامه سه شنبه ها با مردم در دیدار مردمی در محل این اداره کل گفت: در دیدار مستقیم مدیران ارشد با خدمت گیرندگان، اگر درخواست قانونی باشد حتما نتیجه مطلوب دریافت خواهد شد، اما اگر درخواست منطبق با قوانین کشور نباشد، مراجعه کننده توجیه خواهد شد تا با رضایت از اداره کل خارج شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی میز خدمت غیر از محل اداره کل، در ادارات شهرستان هم برپا می شود افزود: اگر خدای نکرده در فرایند خدمت رسانی به مردم، کارمندی خواسته یا ناخواسته حقی از یک شهروند ضایع کرده باشد، شهروند مربوطه این فرصت را دارد تا در میز خدمت که در محل ادارت یا نماز جمعه برگزار می شود، از مدیران رده های بالاتر حق خود را مطالبه کند.

علیزاده تصریح کرد: هر سه شنبه در میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، مدیرکل، معاونان و رئیس اداره بازرسی پاسخگوی مراجعان هستند تا فرصت احقاق حق برای همه مراجعان به ادارات تابعه در سراسر استان از طریق مدیران ارشد فراهم شود.