شناسهٔ خبر: 133200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بهره مندی روستاییان از راه مناسب انجام می شود؛

تسریع در روند عملیات راهسازی روستایی نرگسان_تنگ شاه

بازدید محمودی تنگ شاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در بازدید از راه روستایی تنگ شاه از تسریع در روند عملیات راهسازی روستایی این محور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان ) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان که بامداد امروز برای بررسی روند احداث این محور به مناطق کوهستانی عنبرآباد سفر کرد گفت:با توجه به سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم به منطقه تنگ شاه در سفر استانی خود به جیرفت و حضور در منطقه تنگ شاه و قول ساخت راه روستایی در این منطقه ماموریت ساخت و احداث این راه روستایی با توجه به دستور رئیس جمهور در دستور کار ویژه این اداره کل قرار گرفت.

مجتبی محمودی از تشکیل تیم فنی و پیمانکار برای احداث راه روستایی تنگ شاه خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده از اولین ساعات دستور ریاست محترم جمهوری این ماموریت در اولویتهای کاری این اداره کل قرار گرفت و امروز هم با توجه به ارائه دستور کارهای جدید برای سرعت بخشیدن به کار و روال نظارتها از تمامی ظرفیت فنی و نظارتی برای تسریع در روند احداث استفاده کردیم .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: محور مردهک _ نرگسان _تنگ شاه به طول ۵۳ کیلومتر که ۲۳ کیلومتر در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده و ۱۰ کیلومتر آن با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در حال انجام می باشد و جهت تکمیل باقیمانده مسیر نیازبه اعتبار ۱۵۰۰ ملیارد ریال اعتبار دیگر است. مجتبی محمودی در بازدید از روند احداث محور گمرکان_ امجز هم از اهتمام جدی این اداره کل برای پیشرفت کاری این محور خبر داد و گفت: این محور به طول۱۲ کیلومتر است که ۵ کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده ۷ کیلومتر از باقیمانده مسیر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا می باشد که جهت تکمیل نیاز به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیان کرد: امیدواریم با همتی جهادی و حمایتهای استانی و کشوری برای پیشرفت پروژه ها در مناطق کوهستانی عنبرآباد بتوانیم هدیه ای شایسته به مردم این مناطق که شایسته بهترین خدمت ها هستند ارائه کنیم.