شناسهٔ خبر: 133224 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسعه زیرساخت‌های پایانه بار اراک

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: زیرساخت‌های پایانه بار اراک بمنظور ارتقاء سطح خدمات رفاهی و بهداشتی برای رانندگان در حال توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «مهرداد جهانی» مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به رانندگان، از توسعه زیرساخت‌های پایانه بار اراک بمنظور ارتقاء کیفیت امکانات رفاهی و بهداشتی برای رانندگان خبر داد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی برای تکمیل پارکینگ های پایانه بار اراک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: برای ساماندهی پارکینگ های ویژه ناوگان حمل و نقل کالا در پایانه بار اراک، عملیات توسعه پارکینگ‌ها، محوطه و مسیرهای عبوری از سال گذشته شروع و اکنون به مرحله زیرسازی و زهکشی آب های سطحی رسیده است.

وی اظهارداشت: پارکینگ‌های جدید الاحداث پایانه بار اراک در دو بخش به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با حجم عملیات دو هزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید تا بحول قوه الهی موجب افزایش رضایتمندی رانندگان در بهره‌برداری از آن شود.

جهانی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های پایانه بار اراک، سال گذشته ۲۳ چشمه سرویس بهداشتی در فضاهای مختلف بازسازی، تعمیر و ساخته شده و همچنین فضاهای اقامتی برای استراحت رانندگان نیز بازسازی شده و همچنین سیستم آبرسانی آن به شبکه آب بهداشتی و آشامیدنی متصل شده است.

استقرار کارشناسان حوزه حمل و نقل کالا در ساختمان اداری پایانه از دیگر اقدامات خوبی است که به گفته جهانی بمنظور ارائه خدمات یکپارچه، تحت مدیریت پایانه به نمایندگی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به جامعه رانندگان انجام شده است تا امور اداری رانندگان نیز براحتی در داخل پایانه صورت پذیرد.