شناسهٔ خبر: 133247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد

نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان شهریور ماه ۱۴۰۲ اعلام می شود

کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان معماران (طراحی) در استان کرمان برگزار گردید

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آزمون ورود به حرفه مهندسان معماران (طراحی) در استان کرمان برگزار گردید.

مهندس حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن اشاره به اهمیت آزمون مذکور گفت: در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه آزمون ورود به حرفه مهندسان معماران (طراحی) در استان کرمان همزمان با کل کشور برگزار گردید این آزمون در شمال استان در شهر کرمان در دانشکده شهید چمران شهر کرمان ،دانشگاه پیام نور سیرجان و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار گردید.

 وی همچنین اضافه کرد : در این آزمون ۶۲۷ شرکت کننده حضور داشتند که از این تعداد ۴۳۱ نفر در شهر کرمان ،۸۱ نفر در شهر رفسنجان و ۱۱۵ نفر در شهر سیرجان به رقابت پرداختند.

ایشان ادامه داد: نتایج این آزمون ها در شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق وبسایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون ها به نشانیwww.INBR.IR اطلاع رسانی خواهد شد.