شناسهٔ خبر: 133258 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای تامین مسکن شهرستان دشتستان در استان بوشهر

جلسه شورای تامین مسکن شهرستان دشتستان در استان بوشهر جلسه شورای تامین مسکن شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار دشتستان و با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان و سایر اعضا در محل فرمانداری دشتستان با موضوع بررسی طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، جلسه شورای تامین مسکن شهرستان دشتستان با موضوع بررسی طرح نهضت ملی مسکن و با هدف هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاههای اجرایی شهرستان دشتستان برگزار شد.

در این جلسه زهرا هوایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های شهرهای ۹گانه نهضت ملی مسکن در شهرستان دشتستان موانع و مشکلات فراروی مسکن را خدمت حاضرین ارائه کردند.

وی در ادامه در خصوص پروژه ۲۶۰ واحدی برازجان اظهار داشت : این پروژه نیاز به همکاری بیشتر دستگاه های خدمات رسان دارد. و در این خصوص خواستار همکاری بیشتر ادارات آب و برق در جهت تجهیز کارگاه پروژه شدن هوایی همچنین خواستار تسریع در صدور پروانه ساختمانی پروژه های نهضت ملی مسکن توسط شهرداری برازجان شدند.

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان دشتستان اظهار داشت: تأمین مسکن یکی از برنامه‌های مهم دولت است که در استان بوشهر نیز این برنامه با جدیت دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل شرایط متقاضیان مسکن در این شهرستان افزود: پرداخت تسهیلات به متقاضیان نهضت ملی مسکن تسهیل ، یا با سرعت بیشتری پرداخت شود و امیدواریم شاهد تسریع در روند پرداخت آن باشیم.

وی ادامه داد انتظار داریم با تلاش همه مسئولان مربوطه زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در بخش ها و شهرها تامین و عملیات اجرایی ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان تسریع شود.

در پایان این نشست فرماندار دشتستان ضمن تشکر از هماهنگی و همدلی مدیران دستگاه‌های شهرستان به رفع هرچه زودتر موانع احتمالی و تسهیل در اجرای مطلوب نهضت ملی مسکن شهرستان تاکید کرد.

مقرر شد جلسه شورای مسکن شهرستان دشتستان در پی سیاست دولت مبنی بر اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن و در راستای تاکیدات استاندار بوشهر به طور مداوم و هفتگی در شهرستان و به ریاست فرماندار برگزار و روند پیگیری و اقدامات صورت گرفته در جلسات استانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.