شناسهٔ خبر: 133277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری برنامه ها و پروژه های سال ۱۴۰۲ راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

گلستان برنامه ها و پروژه های سال ۱۴۰۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان طی جلسه شورای معاونین با حضور مدیر کل، معاونین، روسا و کارشناسان ستادی و روسای شهرستان های گرگان و آق قلا بررسی و پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، هماهنگی و پیگیری مصوبات سفر اول ریاست جمهوری و تدوین برنامه های سفر دوم به استان و پیگیری و اجرایی کردن مصوبات سفر استاندار به شهرستان ها و آخرین درخواست های مردمی نمایند گان مجلس از دستورکارهای جدی و اولویت دار این جلسه بود.

مسایل مرتبط با شورای فرهنگی و کمیته حجاب و عفاف و تاکید بر شرکت در نماز جماعت اداره کل و پیگیری موارد ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی و برنامه های ستاد برنامه و بودجه سازمان متبوع و نقاط و موضوعات مرتبط با فصل برداشت محصولات کشاورزی نیز در این جلسه بررسی و پیگیری شد.

همچنین درباره مسایل مرتبط با پاکسازی و نظافت محوطه اینچه برون و طرح پایش حمل و نقل بین المللی و دستفروشان حاشیه راههای استان نیز بحث و تبادل نظر شد.

عادل مصدقی مدیر کل به معاونین و روسای ستادی و شهرستانی تاکید کرد که با برنامه ریزی و اولویت بندی جهت رفع،اصلاح و کاهش آنها تمهیدات و اقدامات لازم را انجام دهند.