شناسهٔ خبر: 133314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع ۱۵۴ تن آسفالت برای لکه‌گیری راه‌های نظرآباد

لکه گیری آسفالت راه های نظرآباد رئیس اداره راهداری شهرستان نظرآباد ضمن تشریح عملکرد یک ساله این اداره برای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای، گفت: توزیع ۱۵۴ تن آسفالت برای لکه‌گیری محورهای مواصلاتی تحت پوشش از جمله این اقدامات بوده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، محمد همیالی اظهار کرد : اداره راهداری نظرآباد در طول سال اقدامات متعددی انجام می‌دهد تا کیفیت راه‌های این شهرستان بهتر شود و مردم با آرامش خاطر بیشتری سفر کنند .

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان و کاربران جاده‌ای مهم‌ترین هدف نیروهای راهداری است، گفت: سال گذشته اقدامات قابل توجهی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد انجام شده که از جمله آن می‌توان به اجرای پروژه روکش آسفالت پل نظرآباد به طول دو کیلومتر، خط کشی ۳۷ کیلومتر از راه‌های این شهرستان، نصب ۷۰ نیوجرسی مقابل آبروها در آزادراه کرج- قزوین، نصب ۱۴ چراغ چشمک زن سولار در محورهای تحت پوشش اشاره کرد .

وی افزود: نصب ۳۰ بشکه ایمنی و باطومی در دماغه‌های آزادراه کرج- قزوین، رنگ‌آمیزی گاردریل‌های روی پل نظرآباد به طول سه کیلومتر و عملیات نمک‌پاشی در محورهای تحت پوشش به طول ۱۷۴۰ کیلومتر- باند انجام شد .

این مسئول بیان کرد: همچنین در سال گذشته ترمیم رویه آسفالت به علت نشست در محور ازبکی و محور کوروش، عملیات برفروبی در آزادراه کرج- قزوین و محور قدیم به طول ۷۳۰ کیلومتر- باند، لایروبی کانال آب در محور قدیم، تعمیر و بازسازی دریچه آبرو در محور سیپورکس، جمع‌آوری ۲۰۰ بنر غیرمجاز از حریم راه در محور قدیم،  نصب ۲۰۰ عدد گل میخ روی پل نظرآباد و احداث سپتینگ در زیرگذر محور صالحیه از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری نظرآباد در پایان به اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در محورهای نجم آباد- اشتهارد، تنکمان، بخش مرکزی، آزادراه کرج- قزوین، محور خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۵۴ تن آسفالت برای لکه‌گیری این محورها توزیع شده است.