شناسهٔ خبر: 133347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با روسای ادارات شهرستانی

گیلان-نشست مدیر کل راه وشهرسازی با روسای ادارات با هدف تببین سیاستهای کلی وپیشبرد امور در ارائه خدمات بهتر ، نشست مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با روسای ادارات شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، در دیدار مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با روسای ادارات شهرستانی که معاونین و جمعی از روسای ادارات ستادی و مسئول پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حضور داشتند، هادی رحمانی  مدیرکل راه وشهرسازی گیلان بر رعایت قوانین و اجرای امور مطابق با قواعد و ضوابط کلی تاکید کرد و از مدیران حوزه‌های مختلف این اداره‌کل خواست تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.

وی ضمن استماع دغدغه‌های پرسنلی، گزارشی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده در زمینه مسائل و مشکلات مختلف کارکنان ارائه داد و گفت: تدوین راهبردهایی در حوزه منابع انسانی، شناسایی مشکلات این حوزه و در نهایت اولویت‌بندی موانع، همچنین رسیدگی به مسایل در حد توان مجموعه با در نظر گرفتن ملاحظات و مصوبات  تعیین شده، از جمله این فعالیت‌هاست.

وی با اشاره به برخی کمبودها ومحدودیت ها در ادارات شهرستانی خاطر نشان کرد: باید تلاش واهدافمان به سمتی سوق یابد که با امکانات موجود بیشترین کارکرد وبهره وری در ارایه خدمات به مردم داشته باشیم.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان ضمن ارائه رهنمودها و دستورات لازم در راستای رفع چالش‌های موجود، بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها تاکید و سیاست‌ها و خط مشی کلی جهت پیشبرد امور در سال جاری را تبیین کرد.

وی از تلاش‌های ازرشمند کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان ، قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش و با روحیه مضاعف و تلاش چشمگیر در مسیر خدمت رسانی و تحقق اهداف تعیین شده گام برداشته شود.