شناسهٔ خبر: 133348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای تأمین مسکن و بررسی اقدامات انجام شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن

شَورای تامین مسکن جلسه شورای تأمین مسکن و بررسی اقدامات انجام شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن با حضور هیأت‌هایی از وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی استان همدان، امروز جمعه، جلسه  چهار ساعته‌ای با حضور استاندار همدان و هیأت‌هایی از وزارت راه و شهرسازی به ریاست حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی  وزارت راه و شهرسازی و از وزارت کشور وحید قربانی مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی، حجت‌الاسلام فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و سایر مدیران استانی عضو شورای تأمین مسکن به منظور بررسی مسائل و مشکلات و میزان پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان همدان برگزار شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در این جلسه که در سالن شهدای استانداری برگزار شد گفت: نگاه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به مسئله نهضت ملی مسکن نگاهی جهادی و عملیاتی است و دولت سیزدهم فارغ از بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای در تلاش برای ساخت مسکن وعده داده شده است.

وی افزود: دولت سیزدهم در حال پیاده‌سازی و اجرای طرح‌های مختلف برای ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال است و پای وعده داده شده هستیم. وی در ادامه افزود: بخش عمده کُندی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور، طولانی بودن تشریفات اداری در بخش‌های مختلف است که باید اصلاح شود.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به بازدید های به عمل آمده و تلاش همکاران در استان در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود. 

در ادامه این جلسه، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی  وزارت راه و شهرسازی نیز خاطر نشان کرد: با یک نگاه جامع به مسئله نهضت ملی مسکن، از همه ظرفیت های استانی و کشوری برای پیشبرد اهداف طرح استفاده خواهد شد. مذنب ادامه داد:چند زمین دیگر نیز شناسایی و در مرحله توافق با مالکان است که درصورت نهایی شدن مشکل تامین زمین در شهر همدان به طور کامل برطرف می شود.