شناسهٔ خبر: 133371 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد؛

جلسه مشترک با معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص اعزام زائران خانه خدا

هما و استانداری تهران سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از جلسه مشترک با معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص اعزام زائران خانه خدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه مشترک با معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص اعزام زائران خانه خدا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور  فرزاد تیموری معاون عمرانی استاندار همدان، مراد مطهر مدیر عملیات‌حج "هما"، رضا نظری رئیس "هما" در کرمانشاه، محسن رزاقی رییس‌ارشد حج و حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی "هما" برگزار شد، مقدمات، امکانات و زیرساخت‌های استان، جهت اعزام ۴۰۰۰ زائر استان‌های همدان و کردستان از فرودگاه همدان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در این دیدار که در محل استانداری استان همدان برگزار شد، فرزاد تیموری معاون عمرانی استاندار، در خصوص خدمت‌رسانی به زوار بیت‌الله‌الحرام اظهار داشت: از هیچ اقدام و تلاشی در این زمینه، دریغ نخواهد شد.

شایان ذکر است در جلسه هفته گذشته مدیر عملیات حج و مدیرکل روابط عمومی "هما" با حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم استان همدان نیز، بر تلاش جهت هرچه بهتر برگزار شدن عملیات انتقال زائران خانه خدا که از ۲۸ خرداد و در قالب ۱۶ پرواز از این استان آغاز می‌شود، تاکید شده بود.