شناسهٔ خبر: 133375 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر اعلام کرد؛

ریگلاژ و تسطیح ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های شنی شهرستان مشگین شهر

آسفالت راه روستایی نظرآباد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های شنی شهرستان مشگین شهر در ۱ ماهه گذشته ریگلاز و تسطیح شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا فرج پور در بازدید از محورهای روستایی شهرستان مشگین شهر گفت: در مدت یاد شده ۲ هزار و۱۰۰ متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راههای این شهرستان نیز توسط راهداران شن ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۷۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه توسط راهداران پاکسازی شده افزود: راهداران در ۱ ماهه گذشته ۳۵۰متر مربع عملیات لکه گیری و رفع چاله در راههای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان مشگین شهر انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر تسطیح ۳۴۰ کیلومتر از حریم راههای شهرستان مشگین شهر را در ۱ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد: در این مدت ۱ ونیم کیلومتر عملیات بهسازی و تسطیح در راههای اصلی،فرعی و روستایی انجام داده اند.

فرج پور در مدت یاد شده جهت هوشیاری رانندگان و ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده از نصب ۵۳ عدد تابلوهای ایمنی و ۱۲ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خبرداد و تصریح کرد:راهداران در ۲ نقطه روشنایی ایجاد کرده و۳هزار و۷۰۰ متر مکعب نیزعملیات ریزش برداری انجام داده اند.

وی تنقیه ولایروبی ۴ دستگاه از پل ها،تعمیر ۲ دستگاه از ابنیه فنی و پلها،نصب ۱۰ شاخه گاردریل،نصب ۴۰ عدد چراغ چشمک زن،شستشوی هزار و۲۵۰ عدد از علائم و رنگ آمیزی ۷۰ عدد از پایه تابلو وعلائم را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهرافزود: در ۱ ماهه گذشته ۴۸عدد از سرعت‌کاه‌ها رنگ آمیزی وآشکار سازی شده و۴هزار و۵۰۰ متر مکعب از پلهای بزرگ نیز زهکشی شده است.