شناسهٔ خبر: 133426 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل فرودگاه‌ها و اداره بنادر و دریانوردی کیش

مهدی امدادی با هدف ایجاد زمینه مناسب همکاری و ارائه خدمات مطلوب جستجو و نجات تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی کیش و اداره کل فرودگاه بین‌المللی این جزیره به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، با هدف ایجاد زمینه مناسب همکاری و ارائه خدمات مطلوب جستجو و نجات تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی کیش و اداره کل فرودگاه بین‌المللی این جزیره به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه همکاری به منظور پیشگیری و کاهش تلفات جانی و مالی در آب‌های ساحلی جزیره کیش بین "نصرالله زمانی" مدیرکل فرودگاه بین‌المللی و"مهدی امامدادی طارمی" رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش امضا شد. 

رییس اداره بنادر و دریانوردی کیش در این باره گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد زمینه مناسب همکاری و ارائه خدمات مطلوب جستجو و نجات در سوانح دریایی و هوایی در دریا و ارتقاء سطح کارآیی و اثر بخشی این گونه خدمات و به منظور پیشگیری و کاهش تلفات جانی و مالی در آب‌های ساحلی جزیره کیش به امضا رسیده است. 

امامدادی، اطلاع رسانی سریع و به موقع در هنگام وقوع سوانح و حوادث هوایی در آب‌های محدوده جزیره کیش، تبادل اطلاعات مرتبط با سوانح هوایی و دریایی، همکاری اداره مراقبت پرواز فرودگاه کیش برای تسریع و تسهیل نظم و جریان پرواز وسائل پرنده جستجو و نجات و شرکت در مانورهای آمادگی جستجو و نجات هوایی دریایی را بخشی از مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد.