شناسهٔ خبر: 133450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۵ نقطه حادثه خیز راه‌های آذربایجان غربی حذف می‌شود

b0d3a3e4-205a-4846-a0af-55e386f71a90.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از حذف کامل ۵ نقطه پرحادثه راههای استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، پیمان آرامون با اعلام این خبر گفت: از مجموع ۲۴ نقطه پرتصادف ابلاغ شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال گذشته تاکنون ۴ نقطه بطور کامل حذف و مابقی آشکارسازی  شده است.

آرامون گفت: رفع و اصلاح نقاط پر تصادف با اقداماتی چون احداث تقاطع غیر هم سطح، دوربرگردان عریض، تعریض تقاطع و احداث رمپ ورود و خروج ایمن به انجام رسید.

به گفته وی، آشکارسازی ۲۰ نقطه باقیمانده نیز با اقداماتی چون نصب تابلوهای فسفری مطابق دستورالعمل های نقاط پرتصادف، کاشن تانک، رفلکتور چشم گربه ای ،خطرنما در سایز بزرگ، مسیر نما و تابلو بال کبوتری، استوانه ترافیکی و انجام عملیات خط کشی به صورت جزیره برای برخی تقاطع ها صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی محل اجرای این نقاط را در محورهای اصلی استان با محوریت راه های شریانی و بزرگراهی بیان کرد و ادامه داد: در سالجاری نیز ۵ نقطه از مجموع ۲۰ نقطه پرحادثه باقیمانده در راههای آذربایجان غربی حذف خواهد شد.