شناسهٔ خبر: 133472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از امدادگران هلال احمر

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با انتشار پیامی از تلاشگران و امدادگران هلال احمر که نهایت تلاش و کوشش خود را برای تسکین آلام بشری وبرقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها به کار می گیرند به مناسبت ۱۸ اردیبهشت روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از امدادگران هلال احمر تقدیر کرد و روز هلال احمر را به آنانتبریک گفت.

متن پیام مصدقی به شرح زیر است:

صلح نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی است.

هلال احمر، سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظ حرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی در خدمت اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی هاست.

سازمان هلال احمر استان گلستان نیزبا بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسان های فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی که در شرایط دشوار و ناگوار حوادث بویژه حوادث ترافیکی گرفتار می شوند، باشد.

این روز بزرگ را بر شما زحمت کشان عزیز که با به خطر انداختن جان و هستی خود همواره دوشادوش جامعه راهداری استان برای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم بخصوص در جهت نقش آفرینی مؤثر و همه جانبه برای ارائه خدمات به مسافران جاده‌ای و راهها تلاش می کنید، تبریک عرض نموده و امیدوارم مسیرتان سبز و هموار و گام های با افتخارتان مزین به جهادی همیشگی که پایانی ندارد، باشد.