شناسهٔ خبر: 133476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زاوه خبر داد؛

لکه‌گیری، مرمت و بهسازی شکستگی‌های روکش آسفالت محورهای روستایی شهرستان زاوه با مصرف ۳۵ تن آسفالت سرد

زاوه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان زاوه از اجرای لکه گیری محورهای روستایی شهرستان با مصرف ۳۵ تن آسفالت سرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، حسن مختاری در تشریح اقدامات آن اداره گفت: ترانشه برداری و حذف موانع دید محورهای روستایی بیدوی و کاهیجه و ایجاد شیب شیروانی استاندارد، ترانشه برداری و حذف موانع دید محور فرعی ژرف- فریمان و رفع نقاط حادثه خیز، تهیه آسفالت سرد به منظور لکه گیری و پر کردن چاله های محورهای مواصلاتی به میزان ۱۰۵ تن، انجام شده است.

وی ادامه داد: ایمن سازی محور روستایی علیک با نصب گاردریل در نقاط دارای اختلاف ارتفاع به منظور کاهش حوادث ناگوار جاده ای و رنگ آمیزی سرعتکاه محورهای مواصلاتی به منظور افزایش بازتاب در شب به انجام رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان زاوه در پایان با اشاره به کنترل و نظارت ناوگان عمومی باری با همکاری فرماندهی پلیس راه بصورت مستمر افزود: برگزاری کمیسیون بدوی برای شرکتهای حمل و نقل متخلف، بازدید از شرکتهای حمل و نقل داخلی کالا و انجمن های صنفی و بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی را از دیگر فعالیت های این اداره در فروردین ماه ۱۴۰۲ بیان کرد.