شناسهٔ خبر: 133485 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آبادخبرداد:

جابه‌جایی بیش از ۵ هزار تن کالا در شهرستان پارس آباد

جابه جایی کالا رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:بیش از ۵ هزار تن کالا در ۱ ماهه گذشته از شهرستان پارس اباد جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین مرادی در بازدید ازشرکت حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه ۱۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند گفت:در مدت یاد شده ۷۴۳ برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱ ماهه گذشته ۱۱هزار و۲۳۶ نفر مسافرتوسط ۶۰ دستگاه سواری و۴۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند تصریح کرد:این میزان جابجایی مسافر در قالب  هزار و۶۷۳ سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و خاطرنشان شد:با حضور ۱۸۰مورد گشت راهداری در محورها تاکنون از ۲موردتجاوز به حریم راه جلوگیری ۸۵کیلومتر از حریم راه آزادسازی و ۲ مورد از دکه های غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

مرادی در جهت ارتقای ایمنی راهها لکه گیری ۴۳۰ متر مربع از راههای اصلی ،فرعی و روستایی را در شهرستان پارس آباد یادآور شدو اظهار کرد: در ۱ ماهه گذشته ۴ کیلومتر از شانه راه تسطیح وا فتادگی شانه با شن ریزی اصلاح شده است.

وی در مدت یاد شده از تسطیح و پاکسازی ۸۵ کیلومتر ازحریم راه شهرستان پارس آباد توسط راهداران خبرداد و بیان کرد:با هدف تامین  ایمنی و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان ۶ کیلومتر از راههای روستایی و مرزی تسطیح و موج گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد شستشوی ۸ مورد حفاظها و نرده پلها، تنقیه و پاکسازی ۵۱ دستگاه دهانه پل، نصب و تعمیر ۱۵ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی ۳۵ موردپایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن، رنگ آمیزی ۲۲۵ مورد سرعت کاهها، شستشویی ۲۲ عدد  از تابلو و علائم  راههای اصلی و نگهداری ۲۷مورد از چراغهای چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

مرادی با بیان اینکه در این مدت راهداران از ۲ هزار متر روشنایی بطور مستمر نگهداری کرده اند ادامه داد:۱۲ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی تهیه و ۹۵ عدد علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد  نصب شده است.