شناسهٔ خبر: 133513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین کمیسیون ماده ۱۲ در سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

رسیدگی به ۱۴ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالای خراسان جنوبی

کمیسیون ماده 12.jpg دبیر کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بررسی ۱۴ پرونده تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا در اولین کمیسیون ماده ۱۲ در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، دبیر کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: اولین جلسه کمیسیون های ماده ۱۲ استان طی هفته گذشته به منظور رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل کالا برگزارو به ۱۴ پرونده تخلف در بخش حمل و نقل کالا رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۲ به منظور کنترل و نظارت برعملکرد شرکت های حمل و نقل جاده ای برگزار می شود، افزود: در این جلسه، تخلفات شرکت های حمل و نقل کالای استان اعم از عدم رعایت ضوابط مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از اوراق بارنامه، صدور بارنامه صوری و غیر واقعی، عدم رعایت ضوابط مربوط به مدیر فنی، حمل بار اضافه برظرفیت مجاز و ... مورد رسیدگی واقع و آراء آنها صادر شد.

دبیر کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با تأکید براهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده ای و رضایت آن‌ها، تصریح کرد: شهروندان، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام شود.