شناسهٔ خبر: 133523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست تخصصی مدیران بحران و پدافند غیر عامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

پدافند غیرعامل نشست تخصصی مدیران بحران و پدافند غیر عامل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، این نشست به منظور ارتقاع سطح ادارات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان ، نشستی با حضور رئیس گروه پدافند غیر عامل وزرات راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست مدیران ادارات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل دستگاههای تابعه ضمن گزارش عملکرد مجموعه های تحت امر خود در سال گذشته و همچنین برنامه های در دست اجرا و در نظر گرفته شده در سال جاری ،راهکارها و ایده های خود را در راستای افزایش کمی و کیفی عملکرد ادارات مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در استان ارائه کردند.

لازم به ذکر است با توجه به موقعیت جغرافیایی و پهنه بندی استان خوزستان و حوادث متعدد به وقوع پیوسته شامل سیل،زلزله و گرد و غبار در سالهای گذشته و مخاطرات پیش رو با توجه به گستردگی و وسعت استان در این جلسه به واسطه همفکری و تبادل اطلاعات و راهنمایی های جناب مهندس خیرآبادی رئیس گروه پدافند غیر عامل وزارت راه و شهرسازی نتایج خوبی در جهت کنترل بحران ها و ساماندهی وضعیت اضطراری در مواقع حساس در هر چهار مرحله (پیش بینی پیشگیری ، آمادگی، مقابله و بازسازی بازتوانی)حاصل شد.