شناسهٔ خبر: 133533 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

شرایط برای فعالیت تجار و بازرگانان بندر دیر تسهیل می‌شود

بندر دیر رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: در راستای تسهیل فعالیت تجار و بازرگان مطالبات شاخص آنها از جمله ایجاد شعبه گذرنامه در رایزنی با استانداری پیگیری‌ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، راحله پورمحمد در نشست هم‌اندیشی اداره امور بندری با تجار و بازرگانان و بررسی مشکلات اپراتور بندر دیر اظهار کرد: این بندر به عنوان یکی از کانون‌های فعال در صادرات به کشور قطر با هدف کسب عنوان بندر سبز تمام تلاش‌های خود را بکار گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق بندر سبز برق‌رسانی به شناورهای مستقر در اسکله با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی افزود: همچنین برای بررسی مشکلات اپراتور بندر دیر و شرکت های کشتیرانی به ویژه در مکتوب کردن قرارداد جهت حمل کالا تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: همچنین در نشستی با حضور معاون بندری و اقتصادی و دادستان بندر دیر در راستای تعیین تکلیف کالای متروکه اقدامات خوبی پیش بینی شده است.

گفتنی است نشست هم اندیشی اداره امور بندری با تجار و بازرگانان و بررسی مشکلات اپراتور بندر دیر با حضور معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مدیر گمرک بندر دیر و شرکت های نمایندگی کشتیرانی برگزار شد.