شناسهٔ خبر: 133559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

خط کشی ۴۵۰۰ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی در سالجاری

خط کشی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: امسال ۴۵۰۰ کیلومتر از راه های استان و ۱۵ هزار مترمربع از دماغه ها و نقوش موجود در راه ها خط کشی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ شیری رییس اداره ایمنی راه وحریم اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  گفت: در پیش بینی اقدامات این اداره در اول سال معمولا حداقل عملکرد را در نظر می گیریم و یقینا خط کشی راه های استان در پایان سال بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر خواهد بود.

وی با اشاره به ۵۶ مورد ایمن سازی فیزیکی ویژه کاربران آسیب پذیر جاده ای و تقاطع T شکل در سال گذشته افزود: سال گذشته پیش بینی شده بود که ۲۵ نقطه T شکل را اصلاح کنیم که این میزان به ۵۶ مورد رسید و امسال در نظر داریم حداقل ۵۰ مورد از این تقاطع ها را ساماندهی کنیم.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایمن سازی راه های استان برای تردد امن مسافران با جدیت در دستور کار است تصریح کرد: امسال ۲۰ هزار علایم اخطاری و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان نصب یا بهسازی خواهد شد و بهسازی و نصب ۶۰ کیلومتر از حفاظ های فلزی با جدیت دنبال می شود.