شناسهٔ خبر: 133579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مه ولات خبرداد:

عملیات روکش آسفالت قسمتی از محور روستایی شمس آباد بطول ۱ کیلومتر در فروردین ماه

مه ولات رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مه ولات از اجرای عملیات روکش آسفالت قسمتی از محور روستایی شمس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، محمود کبیر با اشاره به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مه ولات اقدامات موثری را در حوزه‌ راهداری و حفظ و توسعه راه‌ها انجام داده است، گفت: با توجه به ترافیک بالا و اضمحلال رویه اسفالتی قسمت هایی از محور روستایی شمس اباد ، این اداره اقدامات لازم را در جهت ترمیم رویه بکار گرفت تا از فرسایش بیشتر آسفالت در این مقاطع جلوگیری نماید. وی ادامه داد: این عملیات بطول یک کیلومتر و با عرض ۶ متر و با اعتبار ۴ میلیارد ریال با آسفالت گرم اجرا و به بهره برداری رسید.                                                                                                                                                                                                                

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مه ولات گفت: با توجه به وجود باغات کشاورزی و همچنین یکی از محورهای پرترافیک ، مقاطعی دیگر از راه روستایی شمس آباد نیز دارای اضمحلال شدید بوده که ظرف سالجاری نسبت به انجام روکش آنها نیز اقدام میگردد.

محمود کبیر در پایان باتوجه به فعالیت های فروردین ماه اداره خاطر نشان کرد: علاوه بر انجام عملیات روکش در محور مذکور، اقدامات ایمنی در جهت کاهش سوانح و حوادث جاده ای  انجام شده که از جمله میتوان به اصلاح قوس ها، اجرای شیار لرزاننده عرضی ، جمع آوری و اصلاح علائم آسیب دیده نام برد.