شناسهٔ خبر: 133582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور خبرداد:

اجرای عملیات خط کشی در۶۰۰ کیلومتر از راههای مواصلاتی شهرستان نیشابور در فروردین ماه

نیشابور رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات خط کشی به طول ۶۰۰ کیلومتر از راههای تحت پوشش این اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مجید مفیدی فر در پی اعلام این خبر گفت : عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده راه‌های ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان نیشابور در۶۰۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان بر حسب اولویت محورها اجرا و به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه خط کشی جاده‌ها نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی کاربران راه به خصوص در شب‌ها که به سبب روشنایی کم حدود جاده‌ها بخوبی قابل رویت نیست را دارد، افزود: خط کشی های فوق در بزرگراه های نیشابور – مشهد ، نیشابور – سبزوار با خط سفید و همچنین دوربرگردانهای بزرگراه نیشابور – سبزوار با خط زرد انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور همچنین با اشاره به ساخت و تحویل راههای روستایی گفت: قراداد اجرای زیرسازی ، آسفالت گرم ، خط کشی و نصب تابلو علائم محور روستایی بزق به طول ۵/۴ کیلومتر با مبلغ  ۹ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

مجید مفیدی فر در پایان با بیان اینکه کل طول محور روستایی ریگی به  بزق ۱۷ کیلومتر است که ۵/۵ کیلومتر آن در سنوات قبل انجام شده و ۵/۴ کیلومتر اجرای آسفالت گرم هم اکنون به بهره برداری رسیده و ۷ کیلومتر از این محور باقی مانده است افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده ۵/۴ کیلومتر دیگر از این محور در سامانه جهت تعیین پیمانکار ثبت و طی ماه های آینده انجام خواهد شد.