شناسهٔ خبر: 133599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون اجرائی رئیس جمهور و مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه

بازدید معاون اجرائی رئیس جمهور و مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه

بازدید معاون اجرائی رئیس جمهور از قطعه 6 ارومیه و تبریز با حضور معاون اجرائی رئیس جمهور و مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه بازدید بعمل آمد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) با حضور محسن منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور و امیر بخشی زاده مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی اداره راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه بازدید بعمل آمد.

در این بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح های در حال اجرای آذربایجان شرقی و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور از قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه دیدن و در نشستی مسائل و موانع پیش روی این طرح را بررسی کرد.

قطعه ۶ آزاد راه تبریز - ارومیه به طول ۲۸ کیلومتر که از آن به عنوان رینک دوم تبریز نام برده می‌شود به صورت مشارکتی بخش خصوصی و دولت کلید خورده است و این شرکت بومی به عنوان سرمایه گذار ۶۰ درصد این پروژه را بر عهده گرفته که تاکنون ۳۵ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

برآورد هزینه این قطعه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و برای اتمام آن به سه هزار میلیارد تومان نیاز است.

این قطعه دارای ۶ خط است که عرض آن ۳۲ متر است که برای اجرای قطعه آزادراه تاکنون ۱۴ کیلومتر و آزاد سازی انجام گرفته است و هم اکنون بالای ۴۷ درصد پیشرفت کار دارد.

سفر معاون اجرایی رییس جمهور به آذربایجان شرقی برای پیگیری مصوبات استانی سفر آیت الله رییسی در خرداد ماه سال گذشته به تبریز و بازدید از طرح های این سفر انجام شده است.