شناسهٔ خبر: 133618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار بیله‌سوار مغان خبر داد؛

یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در بیله‌سوار اجرا شد

راه روستایی فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: طی دو سال اخیر یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در بخش آسفالت، زیرسازی و روکش راههای ارتباطی شهرستان بیله سوار هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل ، صاحبعلی اصغری در بازدید از عملیات بهسازی مسیر روستایی ملانقی قنبر بخش قشلاق دشت جعفرآبادگفت: روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۶ کیلومتر و ۸۰۰ متر با ۵۸۰ میلیارد ریال، تکمیل باند برگشت کمربندی بیله‌سوار به طول چهار کیلومتر با ۳۳۰ میلیارد ریال و بهسازی راه روستایی به طول ۲۶.۵ کیلومتر با ۵۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های اجرا شده است.

وی در خصوص عملیات بهسازی مسیر روستایی ملانقی قنبر بخش قشلاق دشت جعفرآباد نیز اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت این مسیر به طول ۳.۵ کیلومتر با ۷۶ میلیارد ریال اعتبار از سوی پیمانکار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دست اجراست و تقریبا نیمی از مسیر، زیرسازی و آسفالت شده و طی روزهای آینده راه ارتباطی ۶ روستا تکمیل خواهد شد.

فرماندار بیله‌سوار در مورد طرح‌های در حال اجرای راهداری هم گفت: امسال مناقصه مسیر روستایی عزیزکندی به آج اشمه و اوجاق قشلاقی به طول سه کیلومتر انجام خواهد شد و یک مسیر دیگر در داخل شهر جعفرآباد هم به طول ۸۰۰ متر با ۵۴ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

وی ادامه داد: قرار است بخشی از روکش و آسفالت سه‌راهی گوگ تپه به بیله‌سوار با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار لکه‌گیری و بخش دیگری آسفالت شود.

اصغری بیان کرد: سه‌راهی گوگ تپه به جعفرآباد نیز به طول چهار کیلومتر امتداد، روکش آسفالت خواهد شد و بهسازی و آسفالت مسیرهای دیگر نظیر نرقشلاقی به زیوه به امتداد ۲.۵ کیلومتر و مسیر ارتباطی روستای گوللی بلاغ به امتداد ۲.۵ کیلومتر نیز جزو طرح‌های در دست اجراست.

فرماندار بیله سوار تاخیر در بهسازی و روکش آسفالت راه‌ها را قابل قبول ندانست و تصریح کرد: به دنبال پیمانکار دارای سرعت عمل بالا هستیم.

وی افزود: پس از تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا، مسیرهای جدیدی در حوزه راه‌های شهرستان بیله‌سوار برای بهسازی و آسفالت تعیین خواهد شد.

گفتنی است شهرستان مرزی بیله سوار مغان در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.