شناسهٔ خبر: 133625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور کردیجان در شهرستان آشتیان به طول ۵ کیلومتر آسفالت شد

مرکزی - کردیجان مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان از اتمام پروژه اجرای روکش آسفالت در محور کردیجان به طول پنج کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ازاستان مرکزی، «صابر کربلایی حسنی» مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان با اشاره به فعالیت سه کارگاه جاده‌ای بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی شهرستان آشتیان گفت: پروژه روکش آسفالت محور کردیجان از تقاطع محور «آشتیان - راهجرد» بسمت هزار آباد به طول پنج کیلومتر به اتمام رسید.

به گفته وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال بود که از محل اعتبارات ملی تأمین شد.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آشتیان خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای روکش آسفالت محور کردیجان، روکش آسفالت محور آشتیان - ورسان نیز بطول ۱۰ کیلومتر در حال اجراست که پنج کیلومتر از آن طی سال گذشته و پنج کیلومتر دیگر آن اکنون در حال اجراست که در مجموع اعتبار اجرای هر دو فاز برابر با ۷۵ میلیارد ریال است.

وی افزود: لکه گیری هندسی و اجرای روکش آسفالت در بخش‌هایی از محور «آشتیان - راهجرد» نیز از برنامه‌های اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهرستان آشتیان است که بزودی عملیات اجرایی آن کلید خواهد خورد تا جاده‌های شهرستان آشتیان از لحاظ رویه آسفالتی راه‌ها به کیفیت مطلوبی برسند.

کربلایی حسنی ادامه داد: با اتمام اجرای روکش آسفالت در محور کردیجان، عملیات آکس گیری برای خط کشی طول مسیر نیز توسط راهداران شهرستان آشتیان به انجام رسید.

اجرای یک پارکینگ در کیلومتر ۳۹ محور «آشتیان - راهجرد» و اصلاح شیب شیروانی در طول این مسیر از دیگر اقداماتی است که به گفته کربلایی حسنی در هفته جاری به انجام رسیده است.