شناسهٔ خبر: 133626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از آسفالت محور «شوره» در شهرستان محلات به طول ۷ کیلومتر در کمتر از ۲۰ روز

حمل و نقل مرکزی علی امیری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: پروژه ماسه آسفالت محور «خمین - رباط مراد - محلات» در محدوده روستای «شوره» از توابع شهرستان محلات در کمتر از ۲۰ روز به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «علی امیری» سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام اجرای هفت کیلومتر ماسه آسفالت برای ارتقاء رویه آسفالتی محور «خمین - رباط مراد - محلات» در محدوده روستای شوره خبر داد.

وی افزود: اعتبار لازم برای اجرای این طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تأمین شده و به محض تخصیص اعتبار استانی عملیات روکش نهایی آن نیز در فاز دوم انجام خواهد شد.

امیری یکی از دستاوردهای اجرای این طرح را تسهیل در تردد اهالی ۳۸ روستا از محور «خمین - رباط مراد - محلات» عنوان کرد و گفت: بدون شک ارتقاء کیفیت راههای ارتباطی بویژه در حوزه راه‌های روستایی، موجب رشد و توسعه اقتصادی در منطقه و روستاهای اطراف می‌شود که این امر در تحقق شعار سال در زمینه «رشد تولید» تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

وی تحول در شبکه راه‌های شهرستان محلات را یک هدف مهم در زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای و تسهیل تردد بمنظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری عنوان کرد و افزود: برنامه‌های شاخصی برای ارتقاء کیفیت راه‌های شهرستان محلات تدوین شده که از آن جمله می توان به توسعه تقاطع های غیرهمسطح، ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها، نصب حفاظ های بتنی و ارتقاء ایمنی اشاره کرد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ها تاکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف این اداره کل سرعت بخشیدن به روند اجرایی طرح‌ها است تا مردم و کاربران جاده‌ای خدمات دولت را احساس کنند تا رضایت عمومی حاصل شود.