شناسهٔ خبر: 133627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۲۵ پله ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، طبق بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از پیشرفت ۲۵ پله ای در ارائه خدمات در بین دستگاههای اجرایی استان برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «مهرداد جهانی» با اشاره به فعالیت‌های گسترده این اداره کل در حوزه نگهداری، توسعه و ساخت راه‌های استان و ارتقاء شاخص های حمل و نقل جاده‌ای در زمینه جابه‌جایی کالا و مسافر گفت: طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، براساس بررسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ و مقایسه آن با مدت مشابه سال ۱۳۹۹ ، این اداره کل با رشد ۲۵ پله ای بعنوان دستگاه برتر در تحقق اهداف و رشد شاخص‌های عملکرد برگزیده شد.

وی افزود: رشد ۲۵ پله ای در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان نتیجه تلاش های بی وقفه و مستمر پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان مرکزی است که تحقق این مهم جز با کار جهادی میسر نبود.

جهانی با تشریح اقدامات انجام شده و ارتقاء عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: این اداره کل در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در جایگاه دوم و در بین ۵۴ دستگاه اجرایی استان در جایگاه هفتم قرار گرفت که امیدواریم در سال جدید نیز با برنامه‌ریزی های بعمل آمده جزء سه اداره برتر در استان مرکزی باشیم.

وی تحقق اهداف تعیین شده در حوزه‌های مختلف منجمله ساخت راه‌های روستایی، توسعه مدیریت هوشمند راه‌ها، حمل و نقل بار و مسافر، نگهداری راه‌ها، رفع نقاط حادثه‌خیز و ... را مرهون فعالیت های فیزیکی در پیشبرد اجرای طرح های عمرانی و پیگیری های بعمل آمده در زمینه جذب اعتبارات لازم عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: امسال نیز با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف و توانمند سازی واحدهای مختلف ادارات زیرمجموعه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود شامل نیروی انسانی، ماشین آلات، تجهیزات و امکانات لجستیک، با همدلی و هم افزایی بیش از پیش بتوانیم در تحقق اهداف دولت در ارائه خدمات حداکثری به مردم موفق و سربلند باشیم.