شناسهٔ خبر: 133649 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

هیئت مدیره و مدیرعامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره)؛

ارائه خدمت شایسته و رضایت حجاج مزد خدمت ما کارگزاران حج است

چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در سومین جلسه هماهنگی عملیات حج۱۴۰۲ گفت ارائه خدمت شایسته و رضایت حجاج مزد خدمت ما کارگزاران حج است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در سومین جلسه هماهنگی عملیات حج۱۴۰۲ گفت ارائه خدمت شایسته و رضایت حجاج مزد خدمت ما کارگزاران حج است.

سومین جلسه هماهنگی عملیات پروازحج۱۴۰۲در شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری ، نماینده سازمان حج و زیارت ومشارکت نمایندگان سازمان ها و نهادهای مجری عملیات حج با مدیریت چلندری در سالن جلسات ترمینال شماره یک برگزار شد.

وی با اشاره به فراهم شدن مجدد فرصت خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام گفت: اگر هرکدام از همکاران و دست اندرکاران عملیات پروازهای حج، حجاج را پدران و مادران خودمان تصورکنیم؛ علاوه بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی، از حضور در این عملیات پروازی احساس رضایت خواهیم کرد.

مدیرعامل شهرفرودگاهی با مرور عملیات های حج و اربعین ۱۴۰۱ از محل ترمینال سلام و تجربه موفق عملیات نوروز ۱۴۰۲ ، آمادگی صد درصدی مجموعه شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) برای میزبانی شایسته از مسافران سرزمین وحی را اعلام کرد.

چلندری اظهار داشت ترمینال سلام همزمان با عملیات حج،میزبان مسافرین عتبات نیز خواهد بود و تلاش میگردد این همزمانی موجب توفیقات بیشتر برای خادمین مردم در مجموعه شهر فرودگاهی و سایر سازمان ها و نهادها شود.

وی در پایان با مرور گزارش‌های حج سال گذشته توصیه ها ی لازم به منظور هر چه بهتر برگزار شدن عملیات حج و تکریم ضیوف الرحمن را به حاضرین جلسه یادآور شد.

به گزارش دفتر ارتباطات،اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ادامه جلسه حاج علی زاده نماینده سازمان حج و زیارت ضمن اشاره به فرصت مغتنم خدمتگزاری برای زائران سرزمین وحی افزود با توافقات و مذاکرات صورت پذیرفته، امسال ۱۲۵۰۰ نفر از حجاج کشور از استان تهران به زیارت خانه خدا اعزام می شوند. شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) بعنوان فرودگاه معین، علاوه بر زائران استان تهران میزبان حجاج ۸ استان دیگر کشور نیز است که با احتساب آن، میزان زائران اعزامی از شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) به رقم حدود ۳۵هزار مسافر خواهد رسید.