شناسهٔ خبر: 133669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار آذربایجان غربی:

عملکرد حوزه راهداری در آذربایجان غربی قابل تقدیر و  امیدآفرین است

87ef62a0-c2f4-44c8-9695-a554216b937c.jpg استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات حوزه راهداری، ترانزیت و حمل و نقل جاده ای استان قابل تقدیر و تحویل آفرین است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان با حضور معاون اجرایی رییس جمهور گفت: آنچه امروز از عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربابجان غربی مشاهده و لمس میشود بسیار ارزنده، قابل تقدیر و رضایت بخش است.

وی ادامه داد: کاهش سوانح جاده ای، ارتقا روکش آسفالت محورهای ارتباطی، توسعه پایانه های مرزی و افزایش برخورداری روستاییان از راه آسفالت و مناسب توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی رضایت عمومی را در پی داشته است و باید تلاش شود این روند ادامه داشته باشد.

معتمدیان گفت: محور ارومیه – سرو نیز از طرح های مهم بوده و منتهی به پایانه مرزی است که پس از افتتاح این مرز بعنوان یکی از مرزهای مهم در همسایگی کشور ترکیه، به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: تحقق بالای مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نشان از عزم جدی این مجموعه در تعهد، خدمت رسانی و جلب رضایت عمومی است.

معتمدیان گفت: در این سفر ۵۰ هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که ۳۰ هزارمیلیاردتومان برای طرح‌های اقتصادی و ۲۰ هزار میلیاردتومان هم اعتبار عمرانی بود.