شناسهٔ خبر: 133693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از عملیات اجرایی روکش آسفالت روستای علی آباد اوکشی

بهره برداری از راه روستایی علی آباد عملیات اجرایی روکش آسفالت روستای علی آباد اوکشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، بهره برداری از عملیات اجرایی روکش آسفالت روستای علی آباد اوکشی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده امام جمعه بخش بیرم، سلیمانی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مکاری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، برزو بخشدار بیرم و دیگر مسئولان برگزار شد.

سلیمانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت : بهبود وضعیت راه‌های روستایی از جمله بازسازی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار را نیز هموار کند.

وی افزود : بر این اساس عملیات اجرایی روکش آسفالت راه روستایی علی آباد اوکشی از بخش بیرم شهرستان لارستان به طول ٥ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال به اتمام رسید.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد : مسیر ارتباطی این جاده روستایی به طول ٨ کیلومتر است که ٥ کیلومتر از آن بدلیل وضعیت نامناسب رویه راه و با تامین قیر از سازمان بسیج سازندگی و قرار گاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان به صورت مشارکتی اجرا شد.