شناسهٔ خبر: 133697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز :

پایان فرسودگی ماشین آلات راهداری تبریز تا یک ماه آینده

راه تبریز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: در طول چهار سال گذشته هر سال دو تا سه دستگاه از ماشین آلات سنگین راهداری تبریز بازسازی شده و در مرز پایان فرسودگی ماشین آلات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ محمد مسیب زاده؛ رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: شش دستگاه کمپرسی، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بولدزر، یک دستگاه غلطک در این مدت با امکانات داخلی اداره تبریز و همکاری مردم بازسازی شده و بر عمر انقلابی آنها افزوده شده است.

وی با اشاره به تعریض ۱۷ کیلومتر از باند شمالی اتوبان شهید کسایی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان افزود: با اتمام عملیات تعریض، یک باند به اتوبان‌کسایی افزوده خواهد شد و تردد رانندگان و بخصوص حمل و نقل کالا و مسافر با سهولت انجام می پذیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: پنج کیلومتر راه روستای کول‌لوک دره سی آماده آسفالت بوده، هفت کیلومتر راه محور گوللوجه- گلزار تا سه راهی کرد کندی در دست اجراست و پارتیشن بندی محور تبریز آذرشهر به طول ۱۱ کیلومتر برای تفکیک باند کندرو به زودی اجرایی می شود.

مسیب زاده همچنین از تکمیل پل غیر همسطح سردرود در صورت تملک اراضی و رفع معارض توسط شهرداری و مقاوم سازی پل دوقلوی خلعت پوشان در طرح تبادل امام علی(ع) تبریز در طول سال جاری خبر داد.