شناسهٔ خبر: 133707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح‌های راهبردی کنترلی در نظام حمل و نقل استان مرکزی

شجری سرپرست معاونت حمل ونقل استان مرکزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای طرح‌های راهبردی کنترلی در نظام حمل و نقل استان در راستای حمایت از فعالان قانونمند صنعت حمل و نقل و پیشگیری از تخلفات احتمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، میثم شجری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، از پیشبرد طرح‌های راهبردی مبارزه با قاچاق سوخت با تشکیل چندین تیم مشترک بازرسی اعم از تیم های کاشف و کنترل باک غیراستاندارد از اردیبهشت ماه سال جاری در شبکه راه‌های استان مرکزی خبر داد.

وی اظهار داشت: این کمیته مشترک که با حضور نمایندگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان استاندارد، شرکت پخش فرآورده های نفتی و اداره کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری مرکزی تشکیل شده همه همت و تلاش خود را به کار بسته تا با تعاملی مضاعف در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری با بهره گیری کامل از ظرفیت دستگاههای دخیل، با اقتدار تمام با مخلان نظام اقتصادی و عرضه خارج از شبکه سوخت برخورد نماید.

شجری در ادامه گفت: طی بازرسی های صورت گرفته در اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۸۰ دستگاه ناوگان عبوری در پاسگاه های پلیس راه استان مورد بازرسی از باک های سوخت قرار گرفته که از این تعداد ۳۵ ناوگان بعلت غیر استاندارد بودن باک خودرو و ذخیره بیش از حد مجاز نفت گاز شناسایی شدند.

 وی با بیان این مطلب که متخلفان پس از شناسایی اولیه جهت انجام سیر قانونی به مبادی قضایی ذیربط  معرفی می شوند افزود: این اداره کل آمادگی کامل خود را برای مشارکت در تشکیل تیم های گشت جاده‌ای به منظور جلوگیری از تضییع حقوق دولت و در حمایت از رانندگان قانونمند و زحتمکش را اعلام می‌دارد