شناسهٔ خبر: 133722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهبود ۶ رتبه‌ای عملکرد مرکز مدیریت راه‌های البرز در حمل و نقل هوشمند جاده‌ای

ارتقای رتبه مرکز مدیریت راه های البرز رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: مرکز مدیریت راه‌های این استان براساس ارزیابی عملکرد سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای در سه ماهه اخیر با ۶ رتبه صعود عملکرد بهتری از خود نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی شادفر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اظهار کرد: مرکز مدیریت راه‌های این استان با تلاش مضاف در سه ماهه اخیر توانست در ارزیابی عملکرد سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای ۶ رتبه ارتقا پیدا کند.

وی افزود: این ارزیابی شامل عملکرد این مجموعه در مدیریت پروژه‌های تردد شمار، ثبت تخلفات جاده‌ای، دوربین‌های نظارت تصویری، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان راهداری مجهز به ردیاب، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر بوده است.

این مسئول عدم قطعی و فعال بودن مستمر سامانه‌ها، بازدیدهای بصری و نگهداری و پشتیبانی به موقع، تهیه گزارش‌های تحلیلی از سامانه‌ها و همچنین عملکرد بهینه و دقت بالا در ثبت اطلاعات را از جمله دلایل بهبود رتبه مرکز مدیریت راه‌های استان در این ارزیابی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهبود عملکرد هرچه بیشتر در این حوزه شاهد بهبود رتبه و در نتیجه خدمت رسانی هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای باشیم.