شناسهٔ خبر: 133791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر خبر داد:

تعمیرات و بروز رسانی روشنایی محور دالکی- کنارتخته

تعمیرات و بروز رسانی روشنایی محور دالکی- کنارتخته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اجرای عملیات تعمیرات و ارتقای روشنایی محور دالکی- کنارتخته به طول ۲۵ کیلومتر خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از اجرای عملیات تعمیرات و ارتقای روشنایی محور دالکی- کنارتخته به طول ۲۵ کیلومتر خبر داد.

حمیدرضا حیدری گفت: محور دالکی به کنارتخته از مهمترین و پرترافیک‌ترین محورهای شریانی ورودی و خروجی استان بوشهر به سمت استان فارس است که تعمیرات و بروز رسانی روشنایی آن با همکاری مهندس قلی‌پور رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان دشتستان و همکاران‌شان اجرایی شد.
حیدری ادامه داد: سال گذشته ۹ کیلومتر پروژه روشنایی در نقاط حادثه خیز استان با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که شاخص ترین آنها شامل کمربندی چغادک، محور بادوله- کاکی، تقاطع شهید راهداران برازجان و روستای حمود بوشهر بود.
وی با اشاره به اجرای روشنایی در ۱۳۲ کیلومتر از راه‌های استان خاطرنشان کرد: هزینه نگهداری هر یک کیلومتر روشنایی راه‌ها سالانه حدود ۵۰ میلیون تومان است که به صورت جاری در تمام ایام سال توسط اکیپ ایمنی اداره کل انجام می‌شود.