شناسهٔ خبر: 133812 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمت‌رسانی و نظارت مستمر انجام شد؛

بازدید معاونین وزارت راه و شهرسازی از فرودگاه زاهدان

بازدید فرودگاه زاهدان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، معاونین وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل هوایی از فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه زاهدان بازدید کردند.

در این اقدام از ‌پروژه‌های بهسازی ترمینال داخلی، محاوط، ترمینال حجاج و فرایند حرکت زائرین و جامه دان در سطوح مختلف بازدید شد.

گفتنی است؛مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان گزارشی از روند پیشرفت پروژه های عمرانی و چگونگی خدمت رسانی به مسافران ‌در فرودگاه زاهدان ارایه و برقراری پروازهای بین المللی به مقاصد دبی، مسقط و کراچی را خواستار شد.

در ادامه جلسه، سیدی بر فراهم نمودن تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز جهت ارایه خدمات رسانی مطلوب و تکریم زائرین بیت الله الحرام تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان؛ محمدی بخش نیز در این جلسه ضمن تأکید بر برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با دست اندرکاران حج به منظور آمادگی کامل جهت پذیرش و اعزام زائرین مکرم به خانه کعبه، فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت ساماندهی مشایعت کنندگان ومستقبلین را در دستور کار اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان قرار داد .