شناسهٔ خبر: 133821 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیران ارشد حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد؛

بازدید از فرودگاه بین‌المللی مشهد 

بازدید آذری مدیران ارشد حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه بین‌المللی مشهد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مدیران ارشد حوزه برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه بین‌المللی مشهد بازدید کردند.

هادی یوسف‌پور آذری عضو هیئت مدیره و راهبر برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی، امیرحسین تابع‌جماعت معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی، رسول پوست فروشان مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری و مهدی نامداری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه امروز از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی فرودگاه مشهد بازدید کردند و در یک جلسه مشترک با مدیرکل و مدیران ارشد فرودگاه بین‌المللی مشهد عملکرد بودجه‌ای این اداره کل را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مشهد مدیران ارشد حوزه برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این بازدید که به عنوان دور جدید نظارت میدانی این معاونت صورت گرفته است، از کترینگ‌های شرکت‌های هواپیمایی، آشیانه های مستقر در سطوح پروازی، طرح توسعه آشیانه‌ها، پروژه توسعه اپرون، ساختمان‌های اداری و رفاهی پروژه توسعه ترمینال داخلی و ترمینال ۳ خارجی بازدید کردند.