شناسهٔ خبر: 133823 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام هزار کیلومتر شانه زنی محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد / نصب ۲ هزار علائم ایمنی هشدار دهنده

شانه سازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجرد از انجام هزار کیلومتر شانه سازی در راه های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجرد از انجام هزار کیلومتر شانه سازی در راه های اصلی، فرعی و روستایی  این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، محمد ایرانشاهی به خلاصه ای از  اقدامات انجام شده  توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده شهرستان بروجرد در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف نگهداری راه و  ارتقای ایمن ۳۰ کیلومتر روکش راه روستایی این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: ۲۶ کیلومتر سرویس و تعمیرات روشنایی ، اجرای ۲۰ هزار مترمربع لکه گیری هندسی محور کمربندی و محور بروجرد_خرم آباد،  ۲۰۰۰ تن لکه گیری آسفالت محورهای مواصلاتی، نصب ۲ کیلومتر نیوجرسی محور اشترینان و نصب یک دستگاه دوربین کنترل سرعت محور بروجرد_اراک دیگر اقدامات انجام شده در این مدت می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بروجرد اضافه کرد: نصب ۲ هزار علائم ایمنی هشدار دهنده، خط کشی راههای اصلی و فرعی به طول ۱۰۰ کیلومتر ، ایجاد هره خاکی طولی به طول ۳ کیلومتر ، ایجاد هره نقطه ای ۴۰۰ مورد ،شانه سازی به طول ۲ کیلومتر، اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی راه های اصلی و روستایی به طول هزار کیلومتر گوشه ای از اقدامات انجام شده در این شهرستان می باشد. 

ایرانشاهی بیان کرد: کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیر های مواصلاتی از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع نمایند.