شناسهٔ خبر: 133830 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان؛

تکریم و رضایتمندی حجاج از اولویت های اصلی فرودگاه گرگان است

علی متانت مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان در اولین جلسه هماهنگی عملیات حج۱۴۰۲ گفت: ارائه خدمت شایسته و تکریم و رضایتمندی حجاج از اولویت‌های اصلی فرودگاه گرگان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی متانت مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان در اولین جلسه هماهنگی عملیات حج۱۴۰۲ گفت: ارائه خدمت شایسته و تکریم و رضایتمندی حجاج از اولویت‌های اصلی فرودگاه گرگان است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان آمادگی صد درصدی فرودگاه گرگان برای میزبانی شایسته از مسافران سرزمین وحی را اعلام کرد.

متانت ضمن اشاره به فرصت مغتنم خدمتگزاری برای زائران سرزمین وحی افزود: امسال ۲هزار و ۹۳۴ زائر و عوامل اجرایی در قالب ۲۰ کاروان شامل ۱۴ کاروان اهل‌سنت و ۶ کاروان شیعه از فرودگاه گرگان به جده اعزام خواهند شد.

همه کاروان‌های استان گلستان مدینه بعد هستند و تاریخ اعزام آنان نیز از ۲۶خرداد لغایت ۱ تیرماه است و همه پرواز ها با استفاده از ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان،اولین جلسه هماهنگی عملیات پروازحج۱۴۰۲در فرودگاه گرگان با حضور مدیر کل، معاونین، روسای ادارات، ، رئیس سازمان حج و زیارت و نهادها و ارگانهای مجری عملیات حج با مدیریت متانت در سالن جلسات برگزار شد.