شناسهٔ خبر: 133850 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در سفر به قلعه گنج خبر داد؛

احداث ادامه محور رمشک_فنوج با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد تومان

بازدید محمودی رمشک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از احداث ادامه محور رمشک_فنوج در شهرستان قلعه گنج با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در حاشیه بازدید امروز از محور رمشک_فنوج از پیگیری های استاندار محترم و نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت احداث این محور گفت و افزود: با بهره‌برداری از محور رمشک - فنوج اتصال مناسب حمل‌ و نقل جاده‌ای بین استانی و منطقه‌ای در جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان فراهم خواهد شد که سبب توسعه و آبادانی بیشتر شهرستانها و مناطق بین مرزی استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان می شود.

محمودی بیان کرد:این محور مسیر چابهار به جنوب کرمان را تا ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند بنابر این محور پروژه مهمی است و تا تکمیل آن حتما پیگیری های میدانی را انجام خواهیم داد و از همه ظرفیتهای در اختیار برای تکمیل و زیر بار رفتن کامل آن استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: طول این محور ۱۴ کیلومتر است که ۴ کیلومتر آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است ، و ۱۰ کیلومتر باقی مانده هم در ۳ قرارداد شامل یک قرارداد آسفالتی به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان بزودی اجرای عملیات آن آغاز خواهد شد و دو قرارداد خاکی نیز با اعتبار ۴۰میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

مدیر کل راهداری جنوب کرمان از شروع به کار این پروژه از سال ۸۳ خبر داد وگفت: خوش بختانه دکتر فداکار استاندار کرمان نظر کاملا مثبتی به مناطق محروم و احداث این محور دارد و حمایت های ایشان کمک می کند تا بتوانیم ان‌شاءالله طی یک سال آینده این محور را به صورت کامل احداث و به بهره برداری برسانیم.

محمودی از پیگیری های نماینده مردم شش شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی هم در پیشرفت این پروژه مهم یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان توسعه،رونق اقتصادی منطقه و مهاجرت معکوس بعلت فراهم شدن زیر ساختهای حمل و نقلی و تردد آسان برای مردم را از مزایای احداث محور رمشک_ فنوج دانست.