شناسهٔ خبر: 133863 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان خبر داد؛

اجرای آسفالت تکمیلی گردنه بریز در محور لار – جهرم

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: عملیات اجرایی آسفالت گردنه بریز در محور لار - جهرم از سمت لار در حال اتمام است و این قطعه آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان) حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان از اجرای آسفالت تکمیلی در گردنه بریز جهت تکمیل قطعه لار – جهرم خبر داد.

شبانی اظهار کرد: هم اکنون عملیات اجرایی در قطعه ۴/۵کیلومتری گردنه بریز حدفاصل کیلومتر ٤٥ تا ٥٠ از سمت لار در حال اتمام است و این قطعه آماده بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ پیوستگی در طول مسیر بدلیل موضوعات ایمنی امری مهم است، افزود : این مسیر ۴/۵ انتظار تکمیل لایه دوم آسفالت در کیلومتر ٣٢ تا ٤٥ این محور خواهد ماند که پس از اتمام آن به صورت یکپارچه ١٨ کیلومتر از بزرگراه جهرم - لار - بندرعباس به زیر ترافیک می رود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان  تصریح کرد : اکیپ های اجرای آسفالت در این ١٣ کیلومتر که توسط شرکت پیمانکاری آب و خاک در حال انجام است، شروع به فعالیت کرده تا با تکمیل لایه دوم این قطعه و با احتساب چهار خطه بودن ٣٢ کیلومتر جاده موجود، هر چه زودتر شاهد تکمیل ٥٠ کیلومتر از این جاده حیاتی از سمت لار به جهرم باشیم.