شناسهٔ خبر: 13388 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فعال‌سازی سیستم پیامک اطلاع‌رسانی حمل و نقل برون‌شهری در همدان

پایانه مسافربری همدان سیستم پیامک اطلاع رسانی حمل و نقل برون شهری به دارندگان کارت هوشمند در همدان فعال‌سازی شد.

به گزارش اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان، رانندگان حمل و نقل عمومی استان می توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاع رسانی با دریافت پیامک از عملکرد سیستم های مختلف حمل و نقل عمومی مرتبط مطلع شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها با اعلام این خبر افزود دیتابیس حمل و نقل جاده ای جهت اطلاع رسانی انواع فعالیت های حمل و نقلی به رانندگان راه اندازی شده است.

نصرت ا...حیدری بیان کرد : گفت کلیه رانندگان حمل و نقل عمومی و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای می توانند از تلفن همراه خود عدد ۲ به صورت پیامک به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند و در صورت عدم دریافت پاسخ با مراجعه به انجمن های صنفی از صحت شماره همراه خود در سیستم کارت هوشمند اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: چنانچه شماره همراه رانندگان منطبق با شماره درج شده در پرونده کارت هوشمند آنان باشد کلیه تغییرات و امور قابل انجام با استفاده از کارت هوشمند به صورت پیامک برای راننده ارسال خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها گفت رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری می توانند برای اطلاع از تغییرات کارت هوشمند عدد ۱۲ , اطلاعات بارنامه عدد ۱۳ , صورت وضعیت عدد ۱۴ کارت سلامت عدد۱۵ معاینه فنی عدد ۱۶ و CMR عدد ۱۷ را از شماره همراه ثبت شده در دیتابیس به سامانه ۶۰۴۰۱۴۱ پیامک نمایند.

حیدری اظهار کرد : در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک ها نیز می توانند برای غیر فعال سازی هر یک از موارد کارت هوشمند عدد ۲۲ , اطلاعات بارنامه عدد ۲۳ , صورت وضعیت عدد ۲۴ کارت سلامت عدد۲۵ معاینه فنی عدد ۲۶ و CMR عدد ۲۷ را از شماره همراه خود به سامانه ۶۰۴۰۱۴۱ ارسال کنند.

وی ضمن تاکید به کلیه دارندگان کارت هوشمند رانندگی و ناوگان بار و مسافر برون شهری خواست با اطمینان از صحت شماره همراه خود درپرونده کارت هوشمند نسبت به عضویت در دیتابیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام نموده تا با اطلاع از امور انجام شده از سوء استفاده های احتمالی از کارت هوشمند خود مطلع شوند.

نظر شما