شناسهٔ خبر: 133923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیران کل راه و شهرسازی استان و پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی مطرح شد:

۳ رویکرد راهبردی دبیرخانه کارگروه کالبدی و زیربنایی شورای پدافند غیرعامل خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی داعی و جنگی مدیران کل راه و شهرسازی استان و پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی با یکدیگر دیدار و در این گفتگو ۳ رویکرد اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به عنوان دبیرخانه کارگروه کالبدی و زیربنایی شورای پدافند غیرعامل استان در سال ۱۴۰۲ مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در ابتدای جلسه جنگی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی ضمن تبریک انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی استان، گزارشی اجمالی از فعالیت های صورت گرفته، برنامه های آتی و رویکردها ارایه داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این دیدار درخصوص اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه کالبدی و شهرسازی در سطح استان و سطح کلان مطالبی را عنوان کرد.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت پدافند غیرعامل به راهبردی بودن مسایل آن اشاره و افزود: اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های اجرایی استان ظرفیت های مناسبی در این رابطه دارند.

داعی در ادامه ۳ رویکرد اداره کل راه و شهرسازی استان را در سال جاری برگزاری جلسات منظم با دستور کار معین، تدوین برنامه عملیاتی-اجرایی سال جاری و بررسی طرح های اثرگذار از منظر زیربنایی و کالبدی در کارگروه کالبدی و زیربنایی شورای پدافند غیرعامل استان عنوان کرد.