شناسهٔ خبر: 133926 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بررسی آخرین وضعیت روند پیشرفت پروژه های راه و شهرسازی شهرستان نیر مطرح شد ؛

بهره برداری ۸ کیلومتر راه اصلی کریق – آرموداق شهرستان نیر تا پایان تیرماه سالجاری / ثبت نام ۶۷۷ نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۸ کیلومتر عملیات اجرایی احداث راه اصلی کریق – آرموداق در شهرستان نیر تا پایان تیرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید میدانی از بررسی آخرین وضعیت روند پیشرفت پروژه های راه و شهرسازی شهرستان نیر گفت: با توجه به ثبت نام ۶۷۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ، بر اساس بررسی ها ۱۹۰ نفر حائز شرایط شناخته شده و ۱۰۹ نفر نیز نسبت به افتتاح حساب و واریز آورده اولیه اقدام نموده اند.

وی افزود : در شهرستان نیر به تعداد ۱۲۰ نفر تخصیص پروژه انجام شده و عملیات اجرایی اسکلت ساختمان ۶۰ واحدی نیز به اتمام رسیده و از سوی بنیاد مسکن استان جهت ادامه فرآیند پروژه به پیمانکار واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد : اقدامات بعدی جهت شروع عملیات اجرایی احداث بیش از ۴۰ واحد مسکونی این طرح بر اساس واریزی آورده اولیه آنها و با توجه به ثبت نام جدید متقاضیان واجد شرایط در شهرستان نیر، تعداد احداث واحدها قابل افزایش خواهد بود.

حیدری از تکمیل عملیات اجرایی احداث راه اصلی کریق – آرموداق شهرستان نیر که بعنوان راه ارتباطی استانهای آذربایجانشرقی و اردبیل می باشد اشاره کرد و افزود : با توجه به بهبود شرایط وضعیت جوی و شروع ادامه عملیات اجرایی احداث راه ارتباطی کریق – آرموداق ، این محور تا پایان تیرماه سالجاری تکمیل و بهره برداری ۸ کیلومتر حوزه استحفاظی استان را بزودی شاهد خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص زمین جهت احداث مجتمع فرهنگی و هنری با تامین اعتبار آن از سوی فرمانداری شهرستان نیر خبر داد و افزود : با توجه به مشکلات مالی در سالهای قبل جهت اتمام ساختمان دولت این شهرستان ، در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبارلازم امسال تکمیل خواهد شد.

در پایان این بازدید جلسه جمع بندی در محل فرمانداری شهرستان نیر با حضور فرماندار ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و جمعی از مسئولین شهرستان موارد لازم در خصوص پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.