شناسهٔ خبر: 133936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی :

حل مشکلات تعاونی‌های مسکن با جدیت دنبال می‌شود

مسکن مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن در کانون توجه این اداره کل بوده و اهتمام ویژه برای حل مسائل مربوط به تعاونی های مسکن وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  سید محسن حمزه لو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی های مسکن ارومیه به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: با تصویب محدوده جدیدطرح جامع شهر ارومیه حدود یک هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی حاشیه شهر ارومیه با کاربری‌های مسکونی و خدماتی به همراه چندین روستای چسبیده به محدوده شهری اضافه شدند.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، حدود هفت هزار و ۱۰۰ قطعه مسکونی با قابلیت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی الحاق به محدوده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در همین راستا مشکلات چندین ساله تعاونی‌های مسکن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش حل و فصل گردید.

حمزه لو بیان کرد: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استانداردهای شهرسازی است.

وی تاکید کرد: با این الحاقات صورت گرفته مساحت شهر ارومیه به ۹ هزار و ۲۵۰ هکتار افزایش یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین حل مسائل و مشکلات مربوط به اراضی تعاونی ۱۱ گانه شهر ارومیه نیازمند مساعدت دستگاه‌های مربوطه است و راه و شهرسازی نیز بر این امر مساعدت و اهتمام ویژه دارد.