شناسهٔ خبر: 133982 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی:

فصل جدیدی از ارتباطات در وزارت راه و شهرسازی شکل می‌گیرد

وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره بر اینکه فصل جدیدی از ارتباطات در ۲۷ اردیبهشت ماه در وزارتخانه شکل می‌گیرد بر لزوم پیشرو بودن در اطلاع رسانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی امروز ۲۴ اردیبهشت در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی در  شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تقدیر از نگاه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت به روابط عمومی به عنوان بازوان وزارتخانه گفت: در نخستین جلسه شورای معاونان وزرات راه و شهرسازی در ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ وزیر بخشی از سخنان خود را در آن نشست به اهمیت بخش روابط عمومی و نقشی که روابط عمومی‌ها در ارتقای وزارتخانه و سازمان ها و شرکت های خود دارند اختصاص داد و این نشان از اهمیتی است که سکاندار وزارت راه و شهرسازی به روابط عمومی دارد.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی بر حمایت از روابط عمومی‌های استان‌ها و نقشی که آنها در اطلاع رسانی برعهده دارند اشاره کرد و افزود: نگاه  به آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  تخصصی و به عنوان بازوی علمی-تخصصی وزارتخانه است و باید روابط عمومی ستاد آزمایشگاه و روابط عمومی‌های استان‌های تابعه آن نهایت تلاش خود را داشته باشند تا نقش علمی و تخصصی این مجموعه بیش از گذشته معرفی شود.

وی تصریح کرد: مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد تا از ۲۷ اردیبهشت که مصادف با روز روابط عمومی است فصل جدیدی از روابط عمومی را با تمامی فعالان این عرصه  در استان‌ها آغاز کند و بر آن تداوم ورزد.

قربانی خرده روایت‌ها و پیش‌رو بودن در انتشار به موقع اخبار را از مهمترین رویکردها برشمرد و از روابط عمومی‌ها در ستاد و استان‌ها خواست بر آن اهتمام داشته باشند.

وی فعالیت این دوره را مبتنی بر رسانه و روایتگری دانست و با اشارهبه انتشار اخبار تصویری ۱۲۰ ثانیه به صورت روزانه گفت: هفته‌نامه پیشران پیشرفت که در ستاد وزارتخانه تهیه و منتشر می‌شود هفته‌نامه ای است که در ایجاد انگیزه و اخبار امید بخش برای کارکنان نقش دارد.