شناسهٔ خبر: 134067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات ساخت پل جدید شوراب

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان‌ از آغاز عملیات ساخت پل جدید شوراب در محور خرم آباد_ پلدختر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان ، عصر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه،  مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به همراه مهندس بهاروند رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل، از روند اجرای پل در حال احداث شوراب بازدید نمودند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پل شوراب واقع در ۱۷ کیلومتری محور خرم‌آباد_پلدختر می باشد که در سیل ۹۸ آسیب جدی به این پل وارد شد و در آستانه تخریب بود که متاسفانه در سیل سال جاری به طور کامل تخریب شد.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل هایی که استاندار دستور دادند و تلاش هایی که در سازمان راهداری انجام شد، قرارداد ساخت پل جدید شوراب منعقد و عملیات ساخت آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: این پل توسط شرکت ایستا سازه کهن در حال اجرا می باشد و طبق برآورد اولیه اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان نیاز است تا پل تکمیل شود.

شیروانی بیان کرد: پیگیر هستیم تا عملیات ساخت پل شوراب قبل از موعد اتمام قرارداد این پروژه به طور کامل انجام شود.

وی اضافه کرد: باتوجه به این که پل شوراب در معرض سیلاب قرار دارد تمام تلاش ما بر این است که پل باکیفیتی ساخته شود که در برابر سیل دوام کافی را داشته باشد، همچنین قوس های قائم که در گذشته وجود داشته حذف شوند.