شناسهٔ خبر: 134138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

روابط عمومی‌ها از ارکان تأثیرگذار اطلاع رسانی و امیدآفرینی هستند

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تبریک فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه گفت: روابط عمومی‌ها یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی هستند که با همیاری گسترده درون و برون سازمانی می توانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در گفت و گویی خبری به این مناسبت افزود: نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است چون روابط عمومی ها به مثابه آینه تمام نمای انتظارات و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند.

وی، این روز را فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر دانست.

مصدقی اظهارامیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده، رسالت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در امید آفرینی و انعکاس خدمات دولت با ارائه محتواها و اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همچنین به همین مناسبت از تمام اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه روابط عمومی‌های سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان تقدیرکرد و گفت: امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام ها، انتقادها و پیشنهادها از سطوح‌ گوناگون به سطوح مختلف مدیریتی عمل کنند.