شناسهٔ خبر: 134147 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمت‌رسانی؛

پروازهایی که بر بلندای آسمان مهرآباد حیات می‌بخشند

پرواز در میان همه اعزام و پذیرش هایی که از مسافران و هواپیماها در فرودگاه مهرآباد صورت می‌گیرد، برخی پروازها متفاوت است چرا که به مدد این پرواز به بیماران نیازمند زندگی بخشیده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد سخاوت و آرامش تمام دارایی‌اش  را در دل بزرگ آنها جا گذاشته است آنان که با اهدای عضو زندگی را هدیه می‌دهند.
 در صفحه تاریخ، سفرهای بسیاری به نام فرودگاه مهرآباد به عنوان میزبان ثبت شده است اما در خیل این سفرها برخی ماندگار هستند و برای عوامل این فرودگاه خاطره ساز و سند افتخار.
در میان همه اعزام و پذیرش هایی که از مسافران و هواپیماها در این فرودگاه صورت می‌گیرد و با وجود این همه ترافیک هوایی در فرودگاه نخست کشور، ۵۸ مورد آن در سال گذشته هیچگاه از ذهن تاریخی مهرآباد پاک نخواهد شد، این عدد برای مهرآبادی ها مقدس است چراکه به تعداد آن به بیماران نیازمند زندگی بخشیده اند.
زندگی به آنهایی که منتظر یک عضو برای ادامه حیات از دوردست بودند و این محقق نشده است مگر با تلاش شایسته تمامی همکاران در هوانیروز، اورژانس هوایی و پرسنل سخت کوش فرودگاه مهرآباد که البته همدلی و تلاش کم  نظیر کنترلرهای مراقبت پرواز و مارشالرهای ایمنی و آتش نشانی در این مسیر ستودنی است.