شناسهٔ خبر: 134175 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مناسبت روز روابط عمومی

داریوش امانی رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای طب پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای طب پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمده است: روابط‌عمومی‌ سازمان‌ها با دارا بودن نقش محوری در نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی، در راستای ارایه اطلاعات شفاف و بموقع به ذی نفعان و مخاطبان خود، آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی وتنویر افکار عمومی نقش‌آفرینی می‌کنند.

بی شک روابط عمومی‌ها پرچمداران هر سازمان به شمار می‌آیند و دوام و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها در ارتباط با مخاطب و افکار عمومی و همچنین در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها پیوند خورده است و حوزه روابط عمومی نقشی بی‌بدیل در این زمینه ایفا می‌کند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی کشور بویژه فعالان روابط عمومی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و  ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجدانه همکارانم در روابط عمومی سازمان، از درگاه پروردگار سبحان تندرستی و توفیقات روزافزون این عزیزان را در این عرصه خطیر و خدمت‌رسانی شایسته به میهن اسلامی مسئلت دارم.